вівторок, 29 травня 2012 р.

Чи варто поїхати в Зарваницю?

Свідчення Лоли: Минулої осені я від тітки почула про отця, який сповідає в монастирі в Зарваниці і допомагає багатьом людям і вона збиралась поїхати, а я почувши зацікавилась,бо мені було важко в той час і захотіла поїхати. Вийшло так що він в двох словах по телефону сказав, сьогодні нічні чування от і приїжджайте, то ми бігом виїхали та й за годину були там,дуже було гарно-люблю нічні чування взагалі-особливий стан, а зранку до святкової служби вирішили піти в церкву з оригіналом ікони (мені вперше таке випало, якщо чесно хоча вже була в Зарваниці до того), я собі якось без ніяких емоцій-думаю іду помолюся, завжди якось недовіряла, що сама ікона може мати щось особливе, але ЛЮДИ!!! як тільки я клякнула перед решіткою якою відгороджено і підняла очі на образ в мене серце стиснулося так, що я не розуміла що зі мною відбувається, наче в дурмані, я нічого і нікого не помічала тих пару хвилин навколо, а сльози самі лилися просто градом, і душа сама повторяла тільки пробач мені, пробач...В мене було таке вперше в житті, але я точно знаю що це було справжнє чудо!

Свідчення Христини: Я теж цього року побувала в Зарваниці, вперше! Йшла одна пішки 3 дні. Це неможливо передати: було надзвичайно важко, але, коли я вранці прийшла в це чудове село, то першим, кого я зустріла, був отець Зиновій, який підійшов до мене і поблагословив. Я побувала в усіх церквах, відвідала мощі Івана Хрестителя, Чудотворну ікону Зарваницької Божої Матері, бачила як посвячують на дияконів, брала участь у Хресній дорозі. Після Зарваниці моє життя різко змінилось. Я стала дивитись на цей світ зовсім по іншому, вирішилися усі мої проблеми. Я неодмінно піду знову на наступний рік до Зарваниці, бо там стаються дива: Божа Матінка виконує всі нащі прохання, якщо ми ЇЇ попросимо щиро...

за матеріалами: http://molytva.at.ua/forum/7-4-1

Немає коментарів:

Дописати коментар