суботу, 18 лютого 2012 р.

ЮВІЛЕЙНЕ СВЯТКУВАННЯ 120-Ї РІЧНИЦІ З ДНЯ НАРОДЖЕННЯ ПАТРІАРХА ЙОСИПА СЛІПОГО У ЙОГО РОДИННОМУ СЕЛІ ЗАЗДРІСТЬ


«Впродовж цілого свого життя був я, і таким відходжу з цього світу, в’язнем Христа!
Насамперед, в юних роках, був я до­бровільним його в'язнем! Бо народився я і був вихований в українській христи­янській, хліборобській, глибоко віруючій родині. Вона передала мені і защіпила в мені віру в Христа і любов до Ньо­го! Тому, сьогодні, здоганяючи їх у по­тойбічному світі, «ідіже ність болізні, ні печалі, но жизнь безконечная», з синів­ською вдячністю молюся за них! Батьки, християнська родина — це основа здо­рового суспільства, народу, нації. Це за­порука їх росту і сили! І тому заповітую вам: Збережіть, а де її розхитано, оновіть в Українському народі справжню хрис­тиянську родину, як невгасаюче вогнище життя і здоров'я Церкви і Народу!» Саме цими рядками із Заповіту Патріарха Йосипа митрополит Тернопільсько-Зборівський Василій Семенюк підкреслив заслугу батьківського виховання у зростанні великої постаті вірного сина УГКЦ та свого українського народу.
 Також було згадано про чудесне оздоровлення маленького Йосипа, якого мати хворим принесла на своїх руках до Чудотворної ікони Зарваницької Матері Божої. Віра та сила материнської молитви зробила чудо – дитина стала здоровою!
Цього року Всеукраїнська проща у Зарваниці з благословення патріарха Святослава буде присвячена 120-й річниці ювілейного святкування з Дня Народження Патріарха Йосипа Сліпого.


Немає коментарів:

Дописати коментар